25 may 2011

Valoració resultats electorals

             El Consell Local d’Units x Valéncia de Torrent junt als membres de la candidatura local presentada a les passades eleccions municipals, ens hem reunit per a valorar els resultats de les eleccions del passat dia 22.

            En primer lloc volem donar les gràcies a les 359 persones que han confiat en el nostre projecte, sense oblidar felicitar als càrrecs electes dels diferents partits. I volem donar les gràcies per triar Units x Valéncia a les persones que ho han fet, perque ha segut per damunt de tants arguments aliens al nostre poble que han acaparat la campanya. En este sentit, volem manifestar que continuarem sent la seua veu de cara a l’Ajuntament, encara que no tingam representació en ell, perque anem a continuar treballant per a fer visible el nostre projecte.

            La nostra intenció és precíssament eixa, continuar treballant per a donar veu als veïns i veïnes que tenen tantes propostes i demandes que no són escoltades pels nostres governants, per a continuar explicant quina és la nostra manera d’entendre la política i que no combrega, per exemple, en tindre previst enviar els rebuts de la contribució urbana un dia després de les eleccions per a evitar possibles efectes electorals. I des d’estes premises i buscant el contacte directe anem a continuar treballant per la nostra ciutat de Torrent.


           (en castellà)

El Consell Local d’Units x Valéncia de Torrent junto a los miembros de la candidatura local presentada a las pasadas elecciones municipales, nos hemos reunido para valorar los resultados de las elecciones del pasado 22.  

En primer lugar queremos dar las gracias a las 359 personas que han confiado en nuestro proyecto, sin olvidar felicitar a los cargos electos de los diferentes partidos. I queremos dar las gracias por elegir a Units x Valéncia a las personas que lo ha hecho, porque ha sido por encima de tantos argumentos ajenos a nuestro pueblo que han acaparado la campaña. Por esta razón, queremos manifestar que continuaremos siendo su voz de cara al Ayuntamiento, aunque no tengamos representación en el, porque vamos a continuar trabajando para hacer visible nuestro proyecto.

Nuestra intención es precísamente esta, continuar trabajando para dar voz a los vecinos y vecinas que tienen tantas propuestas y demandas que no son escuchadas por nuestros gobernantes, para continuar explicando cual es nuestra manera de entender la política y que no comulga, por ejemplo, con tener previsto enviar los recibos de la contribución urbana un dia después de las eleccions para evitar posibles efectos electorales. I desde estas premisas y buscando el contacto directo vamos a continuar trabalando por nuestra ciudad de Torrent.
 
         


No hay comentarios:

Publicar un comentario